Media aandacht voor juwelier

Met een ‘Meester uurwerkmaker ‘ als grootvader en een vader die Juwelier Leusink van Veen in 45 jaar uitbouwde tot begrip in Nunspeet en op de Noord-Veluwe, was het vanzelfsprekend dat zoon Henk Jaap Leusink de juwelierszaak over zou nemen. Dat deed hij ook in 2017. Na een carrière in het bedrijfsleven begon het te kriebelen en maakte hij de overstap naar het juweliersvak. Alle kennis en ervaring elders opgedaan, nam hij mee. Bijvoorbeeld in het nieuwe interieur. “Tegenwoordig is het internet een grote etalage en kan je alles vinden wat je wilt. Als je mensen nog in je winkel wilt verwelkomen, moet je beleving creëren.”, aldus Henk Jaap Leusink. “Daarbij wilde ik de nadruk gaan leggen op iets waarmee we ons echt onderscheiden: onze service en onderhoud en onze vakkennis.” Harmeling Interieurconcepten richtte de juwelierszaak naar eigen ontwerp in. Het resultaat mag er zijn!

Het nieuwe interieur trok ook media-aandacht. Vaktijdschriften Edelmetaal (Edelmetaal maart 2018 / Federatie Goud en Zilver) en De Juwelier publiceerden erover met elk een eigen invalshoek. Benieuwd? Edelmetaal maart 2018 De Juwelier uitgave 1 2018

28 feb 2018 | 365 views

Tags
  • beleving
  • De Juwelier
  • Edelmetaal
  • Harmeling Interieurconcepten
  • Juwelier Leusink van Veen
  • referentie

Dit nieuwsbericht delen