Sans Online is al heel lang een begrip in Rijssen en verre omstreken. Op 1500 m² verdeeld over 6 etages verkoopt Sans vooral jonge, dynamische en bijdetijdse merken. Harmeling is al 32 jaar trotse interieurbouwer van deze winkel en krijgt steeds de uitdaging om winkelend publiek te inspireren en tegelijk overzicht te laten houden. Wat vindt eigenaar Nick Sans van de samenwerking met Harmeling?
“Toen de winkel Sans nog van mijn ouders was, was Harmeling al de interieurbouwer. Dat was 32 jaar geleden. De samenwerking is altijd perfect. Harmeling weet exact wat wij willen en hoe wij denken. Bij Harmeling is alles mogelijk. Wat wij willen laten maken, kan altijd.”
“De kelder voor de mannencollectie is 2 jaar geleden opnieuw ingericht. Dat is de laatste afdeling die wij hebben laten verbouwen. Wensen van ons waren dat het natuurlijk mooi moet ogen en het moet tegelijk vooral functioneel zijn. De winkel moet ruim opgezet kunnen worden, maar in de opruiming moet er ook het dubbele in kunnen. Wij vinden het belangrijk dat wij van het interieur en de stellingen een museum kunnen maken, maar ook een magazijn. Dat kan dankzij het zelf ontwikkelde flexibele systeem van Harmeling voor modepresentatie. Alles is te verschuiven en van omhoog naar omlaag bij te stellen. Dat werkt heel prettig.”
“Betrouwbaar, snel en ik vind Harmeling heel vakkundig.”
“Harmeling is bij ons een sparringpartner. Ik vind het fijn dat de vakmensen van Harmeling ons vrij laten in onze ideeën en tegelijkertijd goed meedenken. Harmeling is flexibel en drukt het plan niet door. Heel prettig. En qua prijs weet ik ook gewoon dat het altijd klopt. Ik hoef geen aparte afspraken te maken daarvoor. Dat doen ze heel goed.”
“De vakkundigheid. Het zijn echt vakmensen. Ze zijn pietje precies, er zit nooit ergens een haaltje aan en er ligt nooit een plankje scheef. Ze gaan niet eerder weg voordat het perfect is.”
“Ik vind blijven vernieuwen heel erg belangrijk. Je moet bijblijven. Je kunt nooit meten of nieuw interieur daadwerkelijk de omzet verhoogt, dat ligt natuurlijk aan meerdere factoren. En het is eigenlijk het mooiste dat de klant het niet merkt.”
“Op de hele winkel. De manier waarop het is samengesteld en elk gedeelte anders is.”
“Ja zeker!”
“De betrouwbaarheid, dat is het belangrijkste denk ik!”
Benieuwd naar de foto’s van de ingerichte winkel? Bekijk de referentie Sans Online of lees meer over winkelinrichting.